Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 08:58 - Защо предпочетох маркетинга на ПРИВЛИЧАНЕТО, а не на преследването? - Част 2
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 2855 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 15.08.2014 09:27


Какво следва да направите с вашите кандидати (проспекти), след като те дойдат при вас?

image

За да имате полза от тази Втора част на статитята, преди това е добре да сте прочели нейната Първа част

И
така, тук отново става въпрос за даване на нещо ценно, което решава конкретен проблем или снабдява определена нужда на понетциалния потребител!

Припомням ви, че подходът е „аз имам и ви давам решението на вашия проблем”, а не „аз имам продукт и ви го продавам”.

Разликата между двата подхода е очевидна, въпреки че доста хора съзнателно или несъзнателно я пренебрегват. А всъщност точно тук се крие диференциацията между традиционния и АТРАКТИВНИЯ маркетинг - на преследването и на привличането...

Хората ще идват при вас тогава, когато имат интерес от вас, но ако този интерес не бъде задоволен, съвсем скоро те ще си отидат.

Затова препоръката е следната. Не бъдете мудни и разточителни, сложни и емоционални. Бъдете прагматични и пестеливи – ценете вашето време и времето на хората.

Следваща препоръка. Преди да предоставите ваше конкретно предложение, вие трябва да спечелите привилегията да го направите.

Следваща препоръка. Никога не забравяйте, че целта ви не е продажбата, а изграждането на дългосрочни взаимоотношения с вашия кандидат, чрез демонстриране на благонадеждност и печелене на доверие.

Хората търсят честни и компетентни хора с лидерски умения. Това е особено валидно в случай, че вие самите предлагате себе си като бизнес партньор.
image
Тогава видът лидерство, който вие демонстрирате ще бъде по-важен съответната компания, с която вие си партнирате. Затова, приложете този подход съвсем трезво и отговорно.

И още един много важен въпрос.

Какво да правим с традиционните обучения на Компаниите от бизнес сферата Директни продажби и Мрежов маркетинг?

Повечето от компаниите наистина предлагат добри бизнес възможности за подобряване живота и финансовото състояние на хората, дори и във време на криза. Обученията, които те и техните независими партньори (дистрибутори) организират, обикновено се провеждат в зали и често имат силен мотивационен и социален аспект.

На тези обучения могат да се придобият полезни бизнес умения за това, как да се стартира и развива бизнес партньорството с компаниите, прави се полезно запознаване с дадени продукти, услуги и технологии, и др.

В същото време, обаче, ако имате сериозни бизнес намерения, вие следва да развиете маркетингови си умения за това, сами да откривате правилните хора за вашия бизнес – тези, които ще партнират с вас и в които си заслужава да инвестирате вашето време и лидерски умения. Това най-добре може да стане чрез изграждането на ваш собствен бранд - като личност. За щастие, все по-често напоследък, редица лидери на екипи добавят в своите обучения и такива по ефективно брандиране, освен по маркетинг и продажби.

А ако вашите маркетингови умения и тези на вашия екип все още не са на необходимото ниво, то от вас зависи да потърсите и да намерите подходящ начин за тяхното подобряване. Не казвам, вие и вашият екип да изоставите напълно традиционния маркетингов подход, а просто да го рафинирате, като добавите към него повече атрактивност и компетентност, заедно с постоянно поддържане на висока благонадеждност и доверие, презентирайки преди всичко себе си, а не конкретното предложение на определена компания.

Ако наистина сте прочели всичко дотук, то според мен вие сте човек с лидерски умения или сте потенциален лидер, за което заслужавате адмирации, тъй като искате да се обучавате и да предадете уменията си на хората във вашия екип.

Това време за подготовка е важно, понеже през следващите няколко години всички ще бъдем свидетели на още по-голям прилив от хора, търсещи водителство и експертиза в бизнес сферата на Мрежовия маркетинг и Директните продажби. Добре е тогава вие наистина да имате правилното бизнес решение за самите себе си, за вашия екип и за вашите кандидати - бизнес партньори и потребители.

Затова, започнете подготовката и промяната още днес!


Използван източник: „Идеи за растеж на вашия бизнес” ~ Барбара Силва


Това е засега от мен и до следващата ни среща – тук или в някоя от следните социални мрежи/медии.

 

https://facebook.com/ognyanchipev

https://twitter.com/ognyanchipev

 

http://youtube.com/ognyanchipev

 

https://linkedin.com  (Ognyan Chipev)

Skype: ognyan.chipev


(с) 2009-2014 Integrity LifeСофия.




Гласувай:
1
0



1. integritylife - Атрактивен Маркетинг - част 2
28.10.2009 12:36
Надявам се с тази втора част картината за педпочитаната от мен Маркетингова стратегия да стане по-завършена. Въпреки това,сигурно съвсем скоро ще се връщам и доразвивам тази тема и занапред. Дори имам нещо предвид началото на ноември...

Успешен ден! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 844609
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 587
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930