Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 15:17 - Кое прави един бизнес да цъка като швейцарски часовник?
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 3973 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 26.02.2010 17:25


image

Давам ви отговора веднага: Ефекасното търговско предложение!

Ако искате това да се случи за вас, прочетете публикацията докрай.

Основната цел на всеки собственик на бизнес постоянното увеличаване на пазарния си дял. Независимо от това, че вие евентуално успявате да генерирате голям интерес към вашите реклами във вестници и списания, към офертите ви за директни продажби, дори към вашия уебсайт в Интернет, един основен факт, който е необходимо да разберете е

„Кое е това, което би направило вашия бизнес да цъка като швейцарски часовник?”

Една от най-широко използваните форми на комуникация в маркетинга и бизнеса е посредством т.нар. търговско предложение (Sales Letter). То формира отправната точка на клиентския интерес и увеличава ефекта от вашите продажби.

Кое прави по-специални търговските предложения, които предизвикват интерес и водят до продажби? Коя е тайната на търговските предложения, които карат клиентите да продължават да ги четат до последния и ред? Кое в дадени търговски предложения ни кара да купуваме, а в други – не, дори когато и едните и другите оферти съдържат едни и същи ползи и параметри?

Всяко търговско предложение, за да е ефикасно, трябва да представя информацията по следните разнообразни начини:

а) Да привлича вниманието на потребителя към предлагания продукт или услуга
Да създава приятното усещане за качествата и необходимостта от него/нея.

б) Да създава предпоставка да последващи срещи и преговори
Да предоставя информация на клиента за лесен допълнителен контакт, като например, да го посетите лично в удобно за него време и място.

в) Да дава отговор на изпратени вече запитвания
Ако преди това клиентът с отделно запитване вече е поискал допълнителна информация за определен продукт или услуга, тогава търговското ви предложение може да бъде изпратено като отговор и да се използва като предпоставка за реализиране на съответна търговска сделка.

г) Търговското предложение може да се явява обощение на търговска информация от различен тип, свързана с предлагания продукт или услуга
С него можете да информирате клиента за последни актуални ваши оферти, продукти, услуги, продажби, промоции, бонуси и всякаква друга полезна информация. Предложението може да бъде в отговор на конкретно клиентско запитване или по ваш избор с цел изрично достигане на определена целева група на пазара.
image

 

Определянето на вашите конкретни ЦЕЛИ би ви улеснило много при самото създаване и оформяне на търговското ви предложение. Това може да направи писането на предложението ви лесно, бързо и ефикасно. Например:

1) Цел продажба на продукт или услуга
Ако единствената ви цел е реализиране на продажба, то вие трябва да можете да убедите потенциалните си клиенти да направят покупка. Не бъдете натрапчив, а се постарайте да подържате ведър тон, задавайки въпроси, по-скоро споделяйки и разговаряйки на нивото на клиента, отколкото да се опитвате да държите едно високо и сухо екпертно ниво.

2) Цел даване на информация на потребителя за продукт или услуга
Ако целта на търговското ви предложение е да бъде по-скоро с информативен характер, тогава вие можете да приложите към него допълнителни проспекти, брошури, спецификации и друга полезна информация за бизнеса, продукта или услугата, които предлагате. Не предозирайте, не предоставяйте прекалена и излишна информация. Напротив, винаги оставайте скрити резерви за последващи срещи и предложения.

3) Цел получаване на директна обратна връзка от клиента (Direct response)
Причината потенциалните клиенти да желаят да имат обратна връзка с вас може да не бъде единствено покупка. В случая обратния контакт е много съществен за вас, независимо, че няма реализирана сделка.

Използвайте отговора на клиента, за да го доизграждате до момента на извършване на такава сделка. Това може да се извърши чрез изпращане на допълнителна и нова информация, чрез предоставяне на мостри и извършване на тестове, чрез лични посещения и др. Повечето клиенти не желаят да купуват продукти, които не са видели и тествали, а ако са услуги – които не са им демонстрирани. Наличието на тази обратната връзка една чудесна възможност да направите това.

Добре е да се знае, че всеки може да пише чудесни търговски предложения. Вие също. Вероятно ще е необходимо на прибодиете правилните умения. Никой, който е добър в момента, не е такъв, защото е роден добър. Всеки е започвал от нищо, със своите трудности и провали. Но който е вложил усърдие и постоянство, заучавайки и прилагайки правилните умения, един ден е достигнал до своето високо експертно ниво.

Това се отнася и за вас. Веднъж след като научите правилата на играта и започнете да я играете по тези правила, вие ще се уверите, че писането на ефикасно търговско предложение е като детска игра.

Тази електронна книга ще ви преведе, стъпка-по-стъпка, през процеса на написване на търговско предложение, което да има капацитета да направи бизнеса ви да цъка. Започвайки от това каква е вашата цел, през основните елементи на предложението, през ценните съвети как да го подобрите с цел увеличение на продажбите… всичко това вие ще открие в тази безценна книга.

Приятно и ползотворно четене!

Това дотук беше съкратен превод на Предисловието на електронната книга "Effective Copywriting 101”


image 
А как можете да я имате цялата книга? Много лесно? Просто натиснете с мишката ТУК или върху горната корица и направете вашата поръчка.

Възползвайте се от тази изключителна възможност сега. Конкуренцията ви определено се страхува тази информация да попадне във вашите ръце.

Не бъдете загрижени за конкуренцията си, а за вашия бизнес. Затова, грабнете книгата без колебание, понеже успешните хора са решителните хора.

(с) 2010 Integrity Life – София.



Тагове:   маркетинг,


Гласувай:
1


Вълнообразно


1. integritylife - Една мисъл на Наполеон Хил,
26.02.2010 15:32
с която ми се иска да ви предизвикам:

"Успешните хора, за разлика от неуспешните, са решителни"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 1145160
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930