Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2014 13:00 - Медуза или Орел?...
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 7049 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.02.2014 15:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте и добре дошли отново в персоналния ми блок. За мен е удоволствие и днес да мога да споделя накратко нещо с вас, което ме докосна и ме накара да се замисля...

Това, което виждате на снимката, е едно от множеството морски обитатели в природата. Нарича се „Медуза”, нали?...


image

Думата
Медуза” на английски е Jellyfish”... Как звучи само – риба-желе, мекотело, безгръбначно. Много показателно, особено, когато се замислим за някои черти в нашия характер, които ни пречат да проходим в призива си и да постигнем мечтите и целите си?...

А ето и краткото послание, чиито автор е известният Том „Биг Ал” Шрайтър
 

"МЕДУЗА ИЛИ ОРЕЛ"

         Имало едно време две яйца, които си говорели какви искат да станат, когато се излюпят. 

Първото яйце казало: "Аз искам да стана медуза. Медузата само си плува във водата и не трябва да взема никакви решения. Теченията в морето я носят насам-натам, така че не трябва да прави никакви планове. Морската вода, която минава край нея, й носи храната - каквото й донесе морето, това и получава, нито повече, нито по-малко. Това е живот тъкмо за мен. Може и да е ограничен, но пък няма отговорности, няма решения, само едно сладко съществуване, изцяло зависещо от морето...” 

Второто яйце казало: "Това за мен не е живот. Аз искам да бъда орел.

image

Орелът е свободен, той лети където пожелае и прави каквото иска. Наистина, той сам си набавя храната с лов и от решенията му зависи неговото оцеляване, но затова пък може да лети високо, колкото планините. Орелът не зависи от никого, други зависят от него. Не искам нищо да ме ограничава. Не искам да бъда роб на морето. Затова съм готов да заплатя с усилията, които се изискват, за да размахвам крила и да живея живота на орела." 

Какво предпочитате да бъдете - Медуза или Орел?... Тази история е особено за хора, които са се оставили на течението, които са самодоволни и се задоволяват с малко. Може би ще ги накара да се почувстват неудовлетворени от това, че живеят с трохите, подхвърляни им от другите, и ще ги предизвика да запознат да градят собствената си съдба."
Том „Биг Ал” Шрайтър

Ако това послание ви докосва сега, защо не оставите ваш коментар, а също така, споделете го и с някой друг. Кой е стилът живот, който избирате за себе си – Свободата на орела или „Сигурността” на медузата? Изборът е на всеки един от нас, понеже това е нашия живот, на който ние сме неговите настойници!...

С пожелание на успех и дръзновение в призива и пътя към мечтите и целите, които сте си поставили.

А ако желаете да продължим да сме във връзка, можете да използвате и следните социални медии: 

https://facebook.com/ognyanchipev

https://twitter.com/ognyanchipev

http://youtube.com/ognyanchipev

https://linkedin.com (Ognyan Chipev)

Skype: ognyan.chipev

 

(c) 2009 - 2014 Integrity Life - София.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 1144769
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930