Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2019 12:14 - Който добър е - не умира...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1431 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Който добър е – не умира…. 

Звънят камбанки в синева,
небето тихо се отваря
и в тази зимна тишина,
една надежда ме прогаря. 

Потъвам на дълбоко в мен,
гласът ми нежно пак вибрира,
а пулсът ми е учестен,
аз път към себе си намирам. 

И ставам снежна светлина,
по дланите ми капе вечност,
безкрайни звездни правила,
попиват в моята безбрежност. 

Усещам вяра и копнеж,
любов безмерна и щастлива
и вятърен нескрит стремеж
към твоята душа красива. 

Проблясват мигове едва,
нощта с усмивка ни завива,
затопляш мойте стъпала,
дъхът прозрачен в мен се скрива. 

И става чудо – пак летя,
свободна в облаци се рея,
магия знам ще сътворя,
безсмъртна вечно ще живея. 

А времето ще се стопи,
ще стане точка във Всемира,
накрая Бог ще разреши –
който добър е – не умира. 

15.01.2019г.
Елица

image






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Елице. Ако правилно съм ...
15.01.2019 17:55
Здравей, Елице. Ако правилно съм разбрал стихотворението: който е бил добър по-бавно го забравят и остава в мисълта на близките и приятелите; трябва да се правят добри дела, за да се запази спомена за човек. Аз от години работя по въпроса името ми да остане записано на хубави места и наследниците да ме споменават.
Поздрави!
цитирай
2. troia - Здравей, Ели!
15.01.2019 19:50
Мисля си, че това, което те е првокирало да напишеш стихотворението би било подходящо и за разказче.:)
Красиво и леко мистично както винаги. Посланието ти е много хубаво. Хората се помнят с делата им. Понякога лошите хора служат като пример какъв трябва да не си.:)))
Хубава вечер, приятелко!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. barin
16.01.2019 13:24
barin написа:
Здравей, Елице. Ако правилно съм разбрал стихотворението: който е бил добър по-бавно го забравят и остава в мисълта на близките и приятелите; трябва да се правят добри дела, за да се запази спомена за човек. Аз от години работя по въпроса името ми да остане записано на хубави места и наследниците да ме споменават.
Поздрави!


Иване, здравей!
Винаги ми е интересно да прочета какво са усетили читателите четейки стихчетата ми. Може би в последното куплетче наистина съм имала впредвид отредено физическо безсмъртие, за тези които са добри! Функция на физическата реалност е дуалността - квалификациите добро-зло, отвъд в незримото всички сме деца на Бог и той обича всички еднакво. Там разделение няма, защото просто няма как да вредиш, поради липсата на егото. За незабравата - повярвай ми, помнят се и лошите хора. Връзката ни с Акаша не ни дава възможност да ги забравим. Радвам се, че ти водиш живот изпълнен с доброта! Вярвам, че това ще даде възможност на душата ти да расте и да вибрира в по-високите измерения, а истината е че това е главната цел - да вибрираме все по-високо и така да даваме най-доброто от себе си за общото благо!
Сърдечни поздрави от мен! Много ти благодаря за коментара!:))

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. troia
16.01.2019 13:33
troia написа:
Здравей, Ели!
Мисля си, че това, което те е првокирало да напишеш стихотворението би било подходящо и за разказче.:)
Красиво и леко мистично както винаги. Посланието ти е много хубаво. Хората се помнят с делата им. Понякога лошите хора служат като пример какъв трябва да не си.:)))
Хубава вечер, приятелко!


Кати,
съгласна съм с абсолютно всичко написано от теб. И ти като мен смяташ, че лошият пример също е пример и трябва да му се отдаде нужното. Може да опитам да напиша и разказче по темата. И на мен ми е интересно какво ще се получи.
Зачела съм се в едни книги по енергетика и духовно развитие. Трябва да ти споделя, че целенасоченото четене всеки ден страшно ми подобрява потенциала на мисловната дейност и справянето с ежедневните задачи на работното място. Всичко се случва много леко и от самосебе си. Тази година ще продължа да следвам миналогодишния план, но и ще се опитам да подготвя материал за книга. Ще видим какво ще се получи. Винаги съм искала да бъда писателка. Може би му е дошло времето. Не случайно за около 10 години съм изписала над 1000 стихотворения. Те ще ми бъдат добра отправна точка за това, което искам да разкажа на хората. В една от книгите ми на Дорийн Върчу, които чета пишеше, че когато имаш мечта трябва всеки ден да отделяш по малко време в изпълнение на тази мечта. Съвсем несъзнателно съм изпълнила този съвет - пиша ежедневно от години и очевидно лека-полека това ме доближава до сбъдването на мечтата. Ще продължа да съм последователна, а те резултатите няма да закъснеят.
Прегръщам те, Кате и ти благодаря сърдечно,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719369
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031