Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2014 20:03 - Намерете смисъл във всяко ваше страдание
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 2597 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.06.2014 20:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте отново, приятели и гости на моя блог!

Днес получих на електронната си поща едно кратко послание от Ерик Уори – известен автор на бестелъри, самосъздаден милионер, предприемач, мотиватор, говорител, обучаващ години наред хиляди хора цял свят на принципи и практики за успешен бизнес и начин на живот.

Споделям сега това послание и с вас, като се надявам то да ви благослови и окуражи.

================================
"Намерете смисъл във всяко ваше страдание"~ Ерик Уори

image

В моя живот съм открил, че всичко се случва поради някаква причина..., като от всяко преживяване можете да се
учите и да растете.


От доста време съм убеден, че няма добри и лоши преживявания, а има просто преживявания и опитности, от които се учим.

Имал съм периоди, когато всичко е било с главата надолу, когато приятели са ме предавали, когато съм правел големи грешки, когато около мен са се случвали драматични събития, когато се чувствах, че не мога да дишам..., но като погледна сега назад към тези преживявания, оказва се, че те са били необходими, за да стана това, което съм днес.

Те ми позволиха да бъда благословен с невероятни хора, които имам в живота си днес (вкл. и вие).

Те ми показаха как да стана по-добър човек.

Те ми помогнаха да израстна по-силен, така че да мога да показвам на хората един по-добър начин на живот.

Ето защо, когато откриете, че се намирате в мрачно място, не забравяйте едно нещо... - това не трябва да ви определя..., но може да ви насочва. Можете да научите от него. Можете да станете по-силни чрез него.

И знайте, че съществува добър план за вашия живот и, стига да продължите да се учите, нещата ще се подобрят.

Както казва Ричард Бах: "Всичко е тест, за да разберете дали мисията ви на тази земя е завършира. Ако все още сте жив, значи мисията ви продължава."

Ваш приятел и партньор,
image
Ерик Уори - Network Marketing Pro
(http://networkmarketingpro.com/)

================================


Това е засега от мен и до следващата ни среща – тук или в някоя от следните социални мрежи/медии.

https://facebook.com/ognyanchipev

https://twitter.com/ognyanchipev

http://youtube.com/ognyanchipev

https://linkedin.com (Ognyan Chipev)

Skype: ognyan.chipev

 

(c) 2009 - 2014 Integrity Life - София.





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 1139292
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031