Прочетен: 9342 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 18.07.2010 02:12
15 атрактивни начина да увеличиш потока от клиенти и доходи в своя бизнес
В тази статия ще разгледам, съвсем накратко, 15 новаторски идеи, които вярвам да могат да помогнат на бизнеса ти във време на криза, независимо от това какъв е той.
В настоящата първа част ще се спра на първите 7 от тях.
1. Откажи се от „все същото и известното” – Привлечи вниманието на клиентите си като предложиш нещо ново. Бъди новатор. Предлагай нестандартни решения. Направи нещо различно, ако искаш да имаш различен резултат.
2. Прицели се още по-точно в пазарната си ниша – Предлагай продукта/услугата си на тези, които имат нужда от него/нея. Не стреляй на посоки. Всъщност да улучиш целта е предизвикателство. Но за да стигнеш до сделка, старай се винаги да контактуваш с правилния човек.
3. Бъди още по-креативен – Може би вече рекламите по пощата няма да ти вършат работа. Попитай се, например: “Ще се заинтригува ли достатъчно някой от тази информация преди да я е изхвърлил в кошчето?” Използвай нещо различно и отличително. Да, креативността отнема време и струва пари, но едновременно с това, ако гледаш на нея като инвестиция, тя ще ти спести време и ще ти донесе пари.
4. Съсредоточи се върху това, което иска и търси клиента – А как да разбереш това? Като питаш и слушаш внимателно. И като не бързаш да даваш решение, ако нямаш добро такова. Това, което работи е като посрещнеш очакването на клиента.
5. Презентирай себе си и бизнеса си – Помогни на клиента да разбере повече за теб, за да може да реши да сключи сделка с теб. Не омаловажавай и не подценявай това, което правиш и което предлагаш. Не бъди прекалено подробен при презентирането си, но и не оставяй клиента да си отиде с не отговорени въпроси. Затова в процеса на представянето си задавай въпроси. Обратната връзка може да ти помогне да пренасочиш и доразвиеш презентацията си.
6. Направи офертата си атрактивна – Клиентите са предпазливи, понеже не желаят да грешат. Затова вкарай елемента безплатно или бонус в офертата си. Даването на допълнителна гаранция прави клиента по-уверен и склонен да приеме офертата ти.
7. Бъди на правилното място и в правилното време – А как може да стане това? Когато всеки ден стоиш лице-в-лице с твоите клиенти. Това трябва да бъде най-естественото нещо, което правиш. Всичко останало е следствие на това, че вече си имал контакт и си прекарал време със свой клиент.
Предлагам ти през следващата една седмица да размишляваш върху тези 7 прости, но ефективни истини. Целта ти, обаче, следва да е директното им прилагане в твоята бизнес практика, променяйки и подобрявайки нещо, макар и малко. Направи ги свой навик и част от твоето ежедневие.
След една седмица ще ти дам и останалите 8 новаторски идеи за презареждане на твоя бизнес във време на криза, което не е нищо друго освен идеално време за промяна и развитие, скъсвайки със стари и неефективни неща в бизнеса и в живота ти. Успех!
Ако с нещо тази публикация те е докоснала и предизвикала, защо не го изразиш с коментар и/или гласуване, директно след нея.
(с) 2010 Integrity Life – София.
10.07.2010 19:18
11.07.2010 14:17
Звуча убедително на хората, защото си разбирам от работата и има нещо в мен, което буди у хората доверие. Последното е изцяло лично качество и ако не го притежаваш не можеш да го усвоиш. Не на последно място съм убедена в качествата на това което продавам.
14.07.2010 11:02